2018-02-17

AUTOEBALUAKETA ETA KOEBALUAKETa

Iritsi gara azken astera, berriro ere mila esker zuen partehartzearengatik.
Oraingo honetan ikastaroaren inguruko hausnarketa egitera gonbidatzen zaituztet. Ikastaroari buruzkoa, zuen buruari egingo diozuen balorazioa eta zuen kideei egingo diezuena.
-Ikastaroak hausnarketarako balio izan dit?
-Hausnarketatik haratago joan naiz eta nire egunerokoan islada izan du?
-Nire lan taldearekin partekatu dut eta adostasun berrietara eraman gaitu?
-Ikastaroko beste kideen aportazioak baliagarri izan zaizkit?
-Partehartu dut nire ikastaroko kideen aportazioetan?

2 urteko gelak Haur Hezkuntzan, zein zikloan kokatu? zein espazioan? nola antolatu gela? nola egin egokitze prosezua? ordutegia nola antolatu?, denbora? materialak?, umeen ezaugarriak kontutan izaten ditugu? harrera plana zehaztuta daukagu?... Ikastaro honi esker hausnarketa sakona egin dut.

Konturatu naiz, nahiz eta dokumentuak izan eskolan, oraindik falta zaigula denok ildo beretik joateko akordio asko (batzutan esperientziaz edo inertziaz egiten dugu)
Eskolako irakasle batzuekin komentatu dut ikastaroan egiten duguna baita ikasketa buruarekin. Azken honek proposatu dit hemen ikasi dadana zabaltzea, horregatik  konpromiso hartu dugu, nire hausnarketak eta apunteak konpartituko ditut haiekin eta dokumentuak sortuko ditugu.Hasteko hurrengo puntuak hartuko ditugu: nola egingo dugun harrera plana eta jantoki egokitzapena adostu behar dugu, zein nolako laguntzak egon behar diren eta zein momentuan, espazioaren garrantziaz ere hitz egingo dugu ...

Baliogarriak izan dira guztion aportazioak, askotan gure zalantzak eta kexak antzekoak izan dira; primeran egon da gure lana guztiekin konpartitzea, ideiak hartu eta gorde ditut. Denbora luze eman dut jarritakoa irakurtzeko. Baina egia da gutxitan erantzun dut  edo aportazioa bidali, elkar trukaketa ez da egon.
Unibertsitatean ikasi nuenean 2 urteko gelari buruz ez genuen ezer ikusi, egia da ikastaroak egin ditudala nire kabuz baina hau oso interesgarria iruditu zitzaidan, agian pixka bat gehiago espero nuen. Ikasteko gogoekin geratu naiz. Gure esperientziak konpartit dugu, eta primeran egon da.


iruzkinik ez: